با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سقف کاذب کناف + آخرین قیمت

معرفی کامل قیمت سقف کاذب کناف
دسته نوع واحد قیمت تاریخ بروزرسانی
قیمت سقف کاذب کناف پنل ساده متر مربع ۹۰۰۰۰ ۱۴۰۱
  پنل دکوراتیو متر مربع ۱۶۰۰۰۰ ۱۴۰۱
  باکس ساده دور دیوار متر طول ۱۵۰۰۰۰ ۱۴۰۱
  تایل گچی ساده متر مربع ۱۳۰۰۰۰ ۱۴۰۱
  تایل گچی روکش دار متر مربع ۱۲۰۰۰۰ ۱۴۰۱

 

سقف کاذب کناف چیست؟

برای محاسبه قیمت سقف کاذب کناف باید بدانیم سقف کاذب کناف چیست.سقف کاذب؛ همانطور که از نام آن پیداست جزء اصلی ساختار ساختمان نیست و اغلب به عنوان دومین سقف شناخته می شود که روی سقف اصلی با استفاده از پایه هایی سوار می گردد.

امروزه برای طراحی محیط داخلی از ترفند های مختلفی استفاده می شود؛ یکی از این ترفند ها و روش ها استفاده از سقف کاذب کناف است.

سقف کاذب کناف از پنل های گچی مسطح تشکیل شده است و می تواند عیب های سقف اصلی را پوشش داده یا زمینه را برای اجرای طرح های مختلف فراهم آورد.این پانل های گچی می توانند بر روی “قیمت سقف کاذب کناف” اثر بگذارند.

سقف های کاذب همراه با پایه هایی بر روی سقف اصلی ساختمان نصب میگردند و زمینه اجرای طرح های مختلف را نیز دارند. مزیت اصلی سقف های کاذب، طرح های جذاب و زیبا و همچنین قابلیت تغییر طرح قبلی می باشد.

بدین ترتیب می توانیم پس از گذشت چندسال و زمانی که دیگر از طرح قبلی خسته شده ایم، اقدام به تغییر سقف کاذب کناف خود با بهترین قیمت سقف کاذب کناف نماییم.

 

انواع سقف کاذب کناف

در ادامه بررسی قیمت سقف کاذب کناف باید بدانیم که سقف کاذب کناف دارای دو نوع بوده و تولید می گردد؛ نوع اول سقف های کاذب کناف یکپارچه هستند و نوع دوم سقف مشبک کناف می باشند.

سقف کاذب کناف یکپارچه

این نوع سقف کاذب کناف دارای زیر سازی فولادی هستند که وزن بسیار کمی نیز دارند و کم ترین فشار را به سقف اصلی وارد می کنند. پانل گچی روکش دار سقف کاذب کناف بر روی این زیربندی های فولادی نصب می شوند.

سقف کاذب کناف مشبک

نوع مشبک سقف های کاذب کناف دارای وزن کم تری نسبت به نوع دیگر هستند و قیمت آن ها نیز به مراتب پایین می باشد.

سقف کاذب کناف مشبک دارای سازه های سپری و تایل های سقفی مانند سمنت برد است که به صورت یک شبکه در کنار یکدیگر قرار گرفته و توسط پایه های مخصوص خود، بر روی سقف اصلی نصب می گردند.

سقف کاذب کناف مشبک نیاز به رنگ آمیزی ندارد و از نظر تعمیرات و نگهداری نیز بسیار کم دردسر می باشد و قیمت سقف کاذب کناف بهتری دارد.

 

پارامترهای تعیین کننده قیمت سقف کاذب کناف کدام است؟

قیمت سقف کاذب کناف بر اساس برخی از عوامل تعیین می گردد؛ اصلی ترین عامل در تعیین قیمت، متراژی است که قصد داریم سقف کاذب کناف بر روی آن نصب کنیم.

متراژ سقف به طور مستقیم بر میزان مواد اولیه مورد نیاز مانند سقف کاذب ۶۰*۶۰ تاثیر می گذارد که عمده ترین بخش تعیین کننده در قیمت نهایی است.

عامل مهم دیگر نوع سقف کادب کنافی است که انتخاب نموده ایم؛ بسته به نوع مواد اولیه ای که در سقف کاذب کی پلاس استفاده می شود، قیمت آن نیز تغییر پیدا می کند.

تقریبا تا ۷۰ درصد از قیمت سقف کاذب کناف مورد نیاز برای اجرای سقف کاذب کناف مربوط به مواد اولیه مورد نیاز آن می باشد.

در نهایت نیز میزان مهارت شخص سقف کاذب کار و مصالحی که در حین اجرای سقف کاذب کناف مانند میخ، پیچ پنل و… مورد استفاده قرار می گیرد نیز در قیمت سقف کاذب کناف تمام شده تاثیرگذار می باشد و می تواند متغیر باشد.

برای استعلام قیمت به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین آرشا فرانگار در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین آرشا فرانگار در ارتباط باشید.

چطور یک سقف کاذب کار حرفه ای و با مهارت پیدا کنیم؟

برای دستیابی به یک محیط داخلی زیبا در منزل یا محل کار دو عامل بسیار تاثیرگذار هستند؛ اولی طرح و مواد اولیه مورد استفاده در سقف کاذب کناف و دومی شخص سقف کاذب کار.

به جز قیمت سقف کاذب کناف که معیار بسیار مهمی است به جرعت می توان گفت که مهارت شخصی که سقف کاذب کناف را اجرا می کند از نقش مواد اولیه و طرح مورد نظر، بسیار مهم تر تلقی می گردد.

در صورتی که ما بهترین مواد اولیه و زیبا ترین طرح را انتخاب کرده باشیم اما شخصی که مقرر شده تا به اجرای سقف کاذب کناف بپردازد دارای تجربه کافی نباشد، به احتمال زیاد نتیجه دلخواه را به دنبال نخواهد داشت.

چطور یک شخص ماهر را شناسایی کنیم؟ بهترین راه برای دستیابی به سقف کاذب کار ماهر  پرس و جو و تحقیق در رابطه با آن شخص یا مجموعه است.

تلاش کنید تا مجموعه ای را پیدا کنید که دارای تجربه کافی در زمینه سقف کاذب کناف باشند و همچنین می توانید نمونه کارهایی که انجام داده اند را نیز مورد بررسی قرار دهید تا از کیفیت کار آنان اطمینان حاصل نمایید.

مواد اولیه ای که مورد استفاده شخص یا مجموعه سقف کاذب کار قرار می گیرد نیز می تواند تا حدودی به شما کند؛ بدین صورت که مجموعه های با تجربه و دارای مهارت، مواد اولیه را شناخته و از مواد مرغوب برای انجام پروژه های خود استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید : چسب کاشی ، نوار کناف

روش های محاسبه قیمت سقف کاذب کناف چگونه است؟

جهت محاسبه قیمت تمام شده در قیمت سقف کاذب کناف چندین راه وجود دارد.

معمولا از مترمربع اجرا شده برای محاسبه قیمت سقف کاذب کناف استفاده می شود اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند در محاسبه قیمت سقف کاذب کناف مورد استفاده قرار گیرد.

روش دوم برای محاسبه قیمت بر اساس متراژ نوار دور سقف است، این شیوه فقط مختص پروژه هایی است که قصد اجرای سقف کاذب کناف نواری را دارند.

روش بعدی مربوط به سقف های کاذب کناف دکوراتیو می باشد؛ سقف های دکوراتیو دارای اشکال هندسی مختلفی هستند که در بیشتر مواقع نیز همپوشانی دارند؛ بنابراین نمی توان برای محاسبه قیمت از متر مربع سقف استفاده نمود.

بدین ترتیب از مساحت سایه انداز سقف برای محاسبه قیمت سقف کاذب کناف استفاده می شود.

روش چهارم قیمت گذاری بر اساس میزان مواد اولیه مصرف شده است. البته شخص کناف کار در قیمت سقف کاذب کناف ارائه شده، میزان دستمزد را نیز محاسبه می نماید.

روش پنجم ساده ترین راه جهت قیمت سقف کاذب کناف می باشد؛ بدین صورت که شخص سقف کاذب کار یک قیمت کلی و نهایی را برای انجام تمامی امور مربوط به سقف کاذب کناف را اعلام می کند و پس از توافق طرفین برای قیمت سقف کاذب کناف، ثبت می گردد.

 

 

سقف کاذب ارزان انتخاب کنیم یا گران قیمت؟ چرا؟

بدون شک برای اجرای سقف کاذب کناف مثل دیوار کناف از مواد اولیه متفاوت استفاده می شود و پیمانکاران نیز دارای مهارت های متفاوتی با یکدیگر هستند.

اما سوالی که مطرح می گردد این است که هنگام بستن قرارداد به دنبال قیمت سقف کاذب کناف ارزان باشیم یا سراغ سقف های با قیمت بالاتر برویم؟

همه ما به دنبال بهترین کار و کم ترین هزینه برای قیمت سقف کاذب کناف هستیم اما این مورد زمانی مشخص می شود که پروژه به اتمام رسیده و دیگر نمی توانیم نتیجه را تغییر دهیم.

بهترین و عاقلانه ترین تصمیم هنگام بستن قرارداد با نمایندگی کناف ایران این است که تمامی فاکتور های اجرایی را در نظر بگیریم و تنها به قیمت سقف کاذب کناف بسنده نکنیم.

چرا که علاوه بر زیبایی، مباحث ایمنی و مواد اولیه نیز بسیار مهم هستند و باید آن ها را نیز در انتخاب های خود بگنجانیم.

مجموعه آرشافرانگار نمایندگی محصولات کناف در ایران می باشد که علاوه بر مواد اولیه باکیفیت، دارای کادر مجرب در زمینه اجرای سقف کاذب کناف با بهترین قیمت سقف کاذب کناف می باشد.

شما می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از راهنمایی های آنان بهره مند گردید.

 

منبع

شرکت آرشا فرانگار

سوالات متداول 

  • سقف کاذب کناف چه مزیت هایی دارد؟

وزن کم،قیمت سقف کاذب کناف مناسب و اتصال ساده تر این محصولات از مزیت هایی است که استفاده از این سقف ها را بیشتر می کند.

  • چند نوع سقف کاذب کناف در بازار موجود است؟

دونوع:سقف کاذب کناف پارچه ای و سقف کاذب کناف مشبک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.